IndeksCalendarFAQGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Dostępne grupy

Go down 
AutorWiadomość
Cheri
Jeździec Bez Głowy
avatar

FUNKCJE : GŁÓWNY UPIÓR ADMINISTRACYJNY, straszący biedne dusze w kartotece. Radosna pogodynka, która zrzuci śnieg w lipcu. Mistrz Gry od biedy, wpierdzielający się wszystkim w rozgrywkę. WUJCIO CHETTI ♥
Join date : 07/11/2013

PisanieTemat: Dostępne grupy   Czw Lis 28, 2013 7:54 am





grupy





Naukowcy:
To właśnie od nich zaczęła się cała ta szopka z eksperymentami na ludziach. Bo co innego mogłoby się stać, kiedy wszystkich, najmądrzejszych ludzi z całego miasta zamknięto w jednym pomieszczeniu tylko po to, by zobaczyć, co z tego wyniknie? Naukowcy nie tracili czasu na słowne gierki czy też przejmowanie się czymś tak banalnym jak zasady moralne. Ha! Pomyśleć, że wszystko przez jedno, można by powiedzieć, niewinne pytanie jednego z mniej znanych naukowców: "Stary, myślałeś kiedyś o tym, co by było gdybyśmy mogli... czy ja wiem, oddychać pod wodą? Albo nie, lepiej! Znikać albo rzucać kulami ognia?". Zwykłe pytanie pociągnęło za sobą ogrom konsekwencji, bo grupa mózgowców rzeczywiście zaczęła się zastanawiać nad tym "Co by było, gdyby...". Tak powstały pierwsze sekretne laboratoria na obrzeżach miasta, werbowano pierwszych naukowców, którzy bez skrupułów oddawali ludzkie życie na rzecz nauki.  Działając pod osłoną badań rządowych zwykle wabią do siebie niczego nieświadomych obywateli po czym, nie przejmując się groźbami, krzykami czy płaczem, zaczynają się zastanawiać, jaką też specjalną umiejętność - przydatną dla świata, oczywiście - im ofiarować. Lepiej trzymać się od nich z daleka, a co najważniejsze... Nigdy nie iść nigdzie z nieznajomym.
Umiejętności grupy:
  • Są świetnymi manipulatorami. Nie ważne, jak bardzo uczulony jesteś na kłamstwa, naukowiec jest w stanie zauroczyć swoją ofiarę do tego stopnia, że ta grzecznie da sobie odciąć nogę plastikową łyżeczką
  • Mają zwiększoną odporność, a wszystko przez zbyt długie przebywanie w pobliżu oparów z leków czy radioaktywnych eksperymentów. Mówiąc prościej, na wiele rzeczy po prostu się uodpornili
  • Są mądrzy, a co za tym idzie - sprytni. Kłopoty to dla nich tylko mała przeszkoda w drodze drodze do celu. W misjach są cenionymi taktykami.


    Wojsko:
    Mówiąc o wojsku każdemu pewnie przychodzą na myśl ludzie oddający swoje życie dla swojej ojczyzny i pokoju na świecie. Niestety, tu rzeczy mają się inaczej. Wojsko podzielone jest na dwie podgrupy: jedna pomaga naukowcom w kontrolowaniu obywateli i sprowadzaniu potencjalnych ofiar, druga wyłapuje mutanty z ulic miasta. W sumie można powiedzieć, że wojskowi pracują dla naukowców - w końcu te złapane mutanty gdzieś trzeba znów przywieźć.  Grupa składa się i z mężczyzn i z kobiet. Do wojska zaciągnąć może się każdy, kto po badaniach przeprowadzonych przez grupę specjalistów, może powiedzieć, że nie ma w sobie genu, który kiedyś - może za pięć, dziesięć lat - może zmutować. Przyjmowani są rekruci od dziewiętnastu lat wzwyż, którzy nie mają powiązania z żadną z grup buntowników w mieście. Awans dostaje się w zamian za złapanie określonej liczby mutantów, potencjalnych eksperymentów bądź po prostu wieloletnią służbę. Wojskowi patrolują większość obszarów miasta, zwykle pozostając jednak niezauważeni. Każdy z nich ma przy sobie - odpowiednią do stopnia - broń, zaprojektowaną specjalnie dla nich, mogącą poważnie zranić, ogłuszyć ale nigdy zabić przeciwnika. Po co zabijać, skoro ciało można jeszcze w jakiś sposób wykorzystać?
    Umiejętności grupy:
  • Zwiększony refleks oraz zwinność
  • Zwiększona siła
  • Doskonale walczą wręcz, potrafią dostosować się do niemalże każdej broni palnej czy też białej


    Shinda:
    Główna grupa rebeliantów, którą utworzono niedługo po wypuszczeniu pierwszych mutantów na wolność. Ta dziwaczna zgraja składa się przede wszystkim z byłych eksperymentów, którzy już swoje odsiedzieli, zamknięci w klatkach laboratorium, jednak należą do niej także zwykli ludzie oraz mutanty, które zachowały resztki zdrowego rozsądku i człowieczeństwa. Każdy z członków ma określoną moc, nadaną im, niestety, a może na szczęście - w końcu, teraz mają jak się bronić - właśnie przez naukowców. Może być to wysoce rozwinięta telepatia, lewitacja lub choćby przechodzenie przez ściany. Organizacja tej grupy także jest dość specyficzna, bo jakby na to nie patrzeć, zachowują się jak nie kto inny, tylko członkowie mafii. Tak jak ona, mają swojego szefa, kilku doradców oraz cały sztab zwykłych - choć nie gorszych! - członków. Oczywiście, traktują się jak rodzina, choć pomiędzy nimi najczęściej nie ma żadnych więzów krwi.  Co ciekawe, Shinda atakują w najdziwniejszych momentach, jakie można sobie tylko wyobrazić. Co przyznaje im nawet Wojsko, zawsze potrafią ich zaskoczyć, pojawiając się, załatwiając swoją robotę i po krótkiej walce ulatniając się, jakby nigdy ich nie było. Współpracują z Noctis i Mutantami.
    Moce grupy:
  • Każdy członek grupy ma jedną moc specjalną, jak na przykład czytanie w myślach, latanie i tym podobne.
  • Poza mocą specjalną członkowie mogą mieć także zmodyfikowane niektóre części ciała, jak na przykład ogon czy kozie rogi. Takie "dodatki" nie są jednak częste.
    Umiejętności grupy:
  • Wyczulone zmysły


    Noctis:
    Jeden z większych odłamów Shindy, ukształtowany całkiem niedawno. Nową grupę utworzono zwłaszcza ze  względu na nowych członków, młodzików, których po prostu nie sposób było utrzymać w miejscu. Garnęli się do ataków na wojskowych, nawet w biały dzień, a jak każdy wie, to nie było za bardzo w stylu Shindy. Postanowiono więc utworzyć nową, ściśle współpracującą z Shindą organizację zwaną, no właśnie, Noctis. Ci tutaj nie zwracają uwagi na to, czy atakują pojedynczo czy w grupie, czy w dzień czy w nocy - dla nich po prostu liczy się wygrana. Chcą pozbyć się wojska i naukowców bez względu na koszty. Plany ataków są zwykle bardzo proste: "Atakujemy tu i tu" i tyle. Żadnych błahostek, jak równomierne rozstawienie zbrojnych czy pomocników.  Mają swoją, można powiedzieć "młodą kadrę" oraz szefostwo, jednak jest u nich więcej luzu. Stawiają przede wszystkim na ilość zabitych przeciwników, nie na jakość swoich ataków. Często współpracują z Mutantami, wykorzystując ich szał i siłę do zmiatania celu z powierzchni ziemi.
    Moce grupy:
  • Każdy członek ma swoją własną, oryginalną moc specjalną, np. niematerialność, paraliżowanie za pomocą dotyku itp.
  • Poza mocą specjalną członkowie mogą mieć także zmodyfikowane niektóre części ciała, jak na przykład ogon czy kozie rogi. Takie "dodatki" nie są jednak częste.
    Umiejętności grupy:
  • Zwiększona siła i szybkość


    Mutanci:
    Prawdopodobnie najokrutniej potraktowana grupa w całym mieście. Czy ktokolwiek pomyślałby choć o tym, że ci tutaj też kiedyś byli ludźmi? Niemożliwe? A jednak. Niech nie zmyli was ich wygląd, niektórzy z nich do dziś zachowali w pełni ludzki umysł. Czasami da się z nimi normalnie porozmawiać, wielu z nich po prostu wygląda... ekhm, trochę przerażająco, ale w środku - gdzieś bardzo, bardzo głęboko - to zwykli, skrzywdzeni obywatele miasta. Niestety, nie ze wszystkimi można dojść do porozumienia. Na większości z nich Naukowcy eksperymentowali zbyt długo, by pozostało w nich choć trochę człowieczeństwa. Kieruje nimi przede wszystkim instynkt przetrwania, gdy coś im zagraża stają się maszynami do zabijania i niszczenia wszystkiego co znajdzie się w ich zasięgu. Shinda oraz Noctis zaproponowali im nawet swojego rodzaju kontrakty, które mutanci mogą zawierać z członkami ich organizacji. Zwykle polega to na relacji pan - sługa, jednak występują tu też inne, bardziej zażyłe relacje.
    Moce grupy:
  • Tak samo jak u członków Shindy i Nictis, każdy z nich ma jedną, specjalną moc.
    Umiejętności grupy:
  • Wygląd przede wszystkim. Większość z nich ma tak zdeformowane ciała, że trudno ich przyrównać do człowieka.
  • Zwiększona siła


    Neutralni:
    Czyli zwykli, nie zwracający niczyjej uwagi obywatele. Ha, może i są zwyczajni, jednak to oni są najbardziej narażeni na porwania czy ataki ze strony Wojska lub Naukowców. Neutralni nie są nazwani tak bez powodu - po prostu czasami lepiej pozostać bezstronnym niż narazić się na niepotrzebne niebezpieczeństwo z którejś ze stron. Grupa dzieli się na dwie podgrupy: tych, którzy o mutantach i eksperymentach na ludziach co nieco wiedzą oraz tych całkowicie niewinnych i nieświadomych. Choć pewnie długo nieświadomi nie pozostaną, nie w tym mieście. Życzymy im powodzenia w próbach przetrwania.
    Umiejętności grupy:
  • To zwykli ludzie, a co za tym idzie mogą posiadać dość dużą wiedzę i umiejętności w swojej dziedzinie, jak na przykład w malarstwie, sporcie lub choćby śpiewaniu.


    Postacie Specjalne:
    Czujesz, że twoja postać nie pasuje do żadnej z grup? To nie problem. Zawsze możesz uczynić ją postacią specjalną! Wystarczy, że napiszesz w Karcie Postaci, dlaczego akurat twoja postać jest tak oryginalna i niepowtarzalna. I... To wszystko.


  •  
    Powrót do góry Go down
    Zobacz profil autora http://helvede.forumpl.net
     
    Dostępne grupy
    Powrót do góry 
    Strona 1 z 1
     Similar topics
    -
    » Nabór do X-Men i rozwój grupy
    » 004. Grupy i organizacje

    Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
     :: STRONA TYTUŁOWA :: Encyklopedia-
    Skocz do: