Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Dostępne rangi

Go down 
AutorWiadomość
Cheri
Jeździec Bez Głowy
Cheri


FUNKCJE : GŁÓWNY UPIÓR ADMINISTRACYJNY, straszący biedne dusze w kartotece. Radosna pogodynka, która zrzuci śnieg w lipcu. Mistrz Gry od biedy, wpierdzielający się wszystkim w rozgrywkę. WUJCIO CHETTI ♥
Join date : 07/11/2013

Dostępne rangi Empty
PisanieTemat: Dostępne rangi   Dostępne rangi Icon_minitimeCzw Lis 28, 2013 7:58 am





Rangi Specjalne



Naukowcy:

  • Tańczący z Genetyką
    Najlepszy naukowiec w całym instytucie, znany ze swoich dokonań i perfekcyjnych wyników badań. Jego ofiarom rzadko udaje się od niego uciekać, jest typowym perfekcjonistą w swoim fachu. Jego specjalizacją jest budowa DNA, które potrafi modyfikować według swojego własnego uznania.
    Dodatkowa broń: Skalpel, który wbity w ciało zmienia strukturę DNA przeciwnika

  • Twórca Koszmarów
    Każdy, kto poznałby go osobiście, mógłby powiedzieć, że lepiej trzymać się od tego naukowca z daleka. To szaleniec i jedyne co go interesuje to "upiększanie" zwykłych, szarych ludzi swoimi badaniami. Jednak to, co w jego mniemaniu może być pięknem, dla zwykłego obserwatora stanowi zazwyczaj przerażający, wywołujący mdłości obraz. Biada nieszczęśnikowi, który trafi pod jego troskliwą opiekę.
    Dodatkowa broń:: Maska gazowa, która wydziela usypiające opary (obezwładnia wszystkich w temacie na 3 posty, 3 posty przerwy)

  • Wybuchowy Psychopata:
    Jak można się domyślić po samym jego przydomku, specjalizuje się on w wszelkiego rodzaju wybuchach. Nie ważne, małe czy duże, ważne żeby przyczyniły się do rozwoju nauki i przechylenia szali wygranej na stronę Instytutu. Co do "psychopaty" to, cóż... powiedzmy, że jest fanem montowania u eksperymentów przeróżnych mechanizmów i małych bomb.
    Dodatkowa broń: Mini czipy manipulujące przeciwnikiem (na 3 posty)

  • Słodka Zguba:
    Z pozoru jedyny naukowiec, który przejawia jeszcze jakieś ludzkie uczucia, opiekując się przetrzymywanymi w Instytucie mutantami. Ale tylko z pozoru. Pod maską sympatycznego, gardzącego przemocą człowieka, kryje się okrutna, pozbawiona skrupułów bestia, która tylko czeka aż jej ofiary całkowicie jej zaufają.
    Dodatkowa broń: Trucizna Otumaniająca (na 4 posty,2 posty przerwy)

  • Przyczajony Tygrys, Ukryty Smok:
    Mimo statusu naukowca tak naprawdę to jeden ze szpiegów Shinda bądź Noctis. Typowy samotnik, nie marnuje czasu na pogawędki o eksperymentach, poświęcając cały swój czas na rozpracowanie od zewnątrz działań Instytutu. Pomaga w leczeniu i ucieczkach mutantów, często namawiając ich do współpracy z organizacjami.
    Dodatkowa broń: Substancje Uzdrawiające


Wojsko:

  • Jeździec Bez Głowy:
    Swój przydomek zawdzięcza umiejętności wyjątkowo szybkiego pozbywania się wroga, któremu to najczęściej odcina głowy. Trochę makabryczne, ale za to jak skuteczne. Swoją bezlitosną postawą przeraża nawet swoich towarzyszy, przez co zwykle to on dowodzi misjami. Inni po prostu boją się mu sprzeciwić.
    Dodatkowa broń: Zatruty miecz

  • Ponury Żniwiarz:
    Ponury i milczący wojskowy, pozbawiony jakichkolwiek zasad moralnych. Zabija bądź daje w niewolę wszystkich, którzy jego zdaniem choć trochę odstają od jego idei normalności. Najchętniej w ogóle nie opuszczałby swojego stanowiska na rzeczy tak przyziemne jak na przykład sen czy jedzenie. Bardzo szybki i zręczny.
    Dodatkowa broń: Niepudłujący Łuk

  • Księżycowy Strażnik:
    Zawsze gotów, zawsze na stanowisku. Do koszarów wraca tylko po to by poinformować o tym, że jeszcze żyje. To pracoholik, poświęciłby życie dla swoich idei. Jego stosunek do mutantów jest... dość nietypowy. Z jednej strony uwielbia spełniać wszystkie rozkazy z "góry" a z drugiej... cóż, zabijanie nie jest jednak tak przyjemne jak mówią.
    Dodatkowa broń: Oślepiająca Halabarda

  • Cichy Obserwator:
    Niepochwalający działań wojska, stroniący się od zabijania i prawdopodobnie jeden z normalniejszych przedstawicieli żołnierzy. Brzydzi się zabijaniem i metodami jakie stosują jego towarzysze, woli zdecydowanie się nie wychylać i spełniać co mniejsze rozkazy.
    Dodatkowa Broń: Tarcza ochronna

  • Mroczny Rycerz
    Nie, to nie Batman. Ma nieco inne idee, niż ratujący miasto nietoperz, polegające na usunięciu z powierzchni ziemi wszystkie, obrzydliwe mutanty. Z zamiłowaniem opowiada o swoich wyczynach, licząc zapamiętale ilu tu już pół - ludzi zdołał zabić. Nie zna litości.
    Dodatkowa broń: Bomby dymne


Shinda:

  • Ojciec Chrzestny (*) (0/1)
    Kto lepiej mógłby zarządzać tą całą zgrają pół-ludzi niż sam szef Shinda? To on odpowiedzialny jest za ataki buntowników na miasto, nic tu nie dzieje się bez jego wiedzy. Zwykle ma ręce pełne roboty, planując wraz ze sztabem swoich ludzi nowe sposoby wykradnięcia przetrzymywanych więźniów z Instytutu. To typ człowieka, który nie ma wolnego czasu.
    Dodatkowa moc: Przejęcie kontroli nad ciałem przeciwnika (na 4 posty)

  • Operowy Upiór (*) (0/2)
    Prawa ręka bossa, jego doradca i porada w nieszczęściu. W porównaniu do swojego szefa, częściej uczestniczy w atakach buntowników i szybkich atakach na miasto. Jest drugą co do ważności osobą w organizacji, gdy głównego przywódcy zabraknie najczęściej to on przejmuje władzę.
    Dodatkowa moc: Elektrokineza - władza nad urządzeniami elektrycznymi (na 4 posty)

  • Opiekun Serc
    Wszystkie, małe, nieszczęśliwe duszyczki, które dopiero co dołączyły do organizacji trafiają pod skrzydła opiekuna. Ma on za zadanie chronić dopiero co przyjętych członków, uczyć ich przetrwać wśród tylu - uznawanych oczywiście za niebezpiecznych przez Instytut i Wojsko - ludzi, a także opiekować się dziećmi, które przecież gdzieś też się ciągle plączą.
    Dodatkowa moc: Wpływanie na emocje przeciwnika (3 posty, 2 posty przerwy)

  • Brakujący Element
    Właściwy człowiek na właściwym miejscu, tak można krótko skwitować jego pozycję w organizacji. Nieważne gdzie i kiedy, jeśli tylko jest potrzebny zjawia się, nierzadko ratując całą wesołą kompanię z niemałych tarapatów. To bezlitosna maszyna do zabijania, specjalizująca się w broni palnej.
    Dodatkowa moc: Zmiana przedmiotów w broń

  • Znikający Cień
    Rzadko można spotkać tą osobę w siedzibie organizacji, najczęściej przebywa w terenie, szpiegując, kradnąc informację i nieraz likwidując przeciwników. To skrytobójca, najlepiej czuje się ukryty w cieniu. Zabija szybko, nie zwracając na siebie zbędnej uwagi.
    Dodatkowa moc: Niewidzialność (na 3 posty, 3 przerwy)

  • Skoczna Iskiereczka(0/2)
    Każda organizacja ma jakąś maskotkę, więc czy Shinda może być gorsza? Oczywiście, że nie! Ta  osóbka jest ulubionym pupilkiem wszystkich - a raczej, większości - członków, której zawsze wszędzie pełno. Potrafi uszczęśliwiać samym uśmiechem, choć nie wszyscy ją lubią, traktując nieraz jak niewolnika. Rzadko uczestniczy w misjach, częściej używa się jej jako przynęty.
    Dodatkowa moc: Hipnoza przeciwnika (na 4 posty)

  • Gwiazda Estrady
    Osobnik przekonany o swojej wielkości, którego ego potrafi powalić na kolana niemalże wszystkich, którzy postanawiają z nim współpracować. Jest gwiazdą organizacji, przynajmniej w jego własnym mniemaniu - choć prawdą jest że ma wiele fanek i fanów, choćby ze względu na jego brawurowe akcje na misjach.
    Dodatkowa moc: Pirokineza - władza nad ogniem (na 4 posty)


Noctis:

  • Krwiożerczy Przywódca (*) (0/1)
    Dowódca, jak dowódca, jednak z naciskiem na krwiożerczy. Ten tutaj pragnie jak najszybciej zniszczyć wszystkie siły wojska, najlepiej z całym Instytutem, nieważne ilu ludzi będzie musiał zabić. Dba tylko o swoich sprzymierzeńców, a dla wszystkich tu jego zdanie jest najważniejsze i absolutne.
    Dodatkowa moc: Tworzenie Iluzji (na 4 posty)

  • Łowca Dusz (*) (0/2)
    Czyli po prostu zastępca dowódcy organizacji, jednak ten tu ma jeszcze kilka dodatkowych zadań do wykonywania. Oprócz przejmowania władzy w zastępstwie szefa jest też upoważniony do szukania nowych, rządnych zemsty i wolności nowych członków Noctis. Czarujący, potrafi przekonać każdego do współpracy
    Dodatkowa moc: Teleportacja

  • Czarna Owca
    Nieważne gdzie i kiedy, zawsze znajdzie się taki osobnik, który wszystko musi robić na przekór innym. Uwielbia wystawiać cierpliwość szefa na próbę, a także prowokować swoich towarzyszy. Zawsze pierwszy rwie się do bójki, ma najwięcej do powiedzenia.
    Dodatkowa moc: Bariera Mentalna (na 3 posty, 3 przerwy)

  • Kolorowy Kapelusznik
    Prawdopodobnie najdziwniejszy członek organizacji. Różni się nie tylko stylem ubierania, ale też charakterem, oryginalnością i pomysłowością. Często jest pomysłodawcą coraz to nowych misji, które zwykle idą jak po maśle. W skrócie mówiąc, to mądrala w pstrokatym opakowaniu.
    Dodatkowa moc: Ożywianie martwych przedmiotów (na 3 posty, 2 przerwy)

  • Parnassus
    Na pewno słyszeliście o człowieku, który swoim sprytem oszukał samego diabła. No cóż, ten niewiele się od niego różni. Potrafi oszukać każdego, wyciąga z ludzi informację tak łatwo, jak wy moglibyście spytać się nieznajomego o godzinę. Jest najlepszym szpiegiem Noctis.
    Dodatkowa moc: Odporność na trucizny

  • Cukierkowa Zabawka
    I znów, maskotka organizacji. Pupilek, który niewiele musi robić, by zyskać wysokie noty, nie tylko u szefa ale również u reszty członków. Wystarczą tu tylko słodkie oczy, by wszyscy padali jej do stóp. Nie jest wysyłana na misje, chyba, że naprawdę się uprze. Nie da się jej przegadać.
    Dodatkowa moc: Lewitacja (na 4 posty)

  • Mechaniczny Pająk
    Geniusz, twórca najlepszych broni użytkowanych przez Noctis. Nie straszne mu osmalenie się czy poparzenie, jego wyroby są cudami nowoczesnej techniki.Nierzadko jest też specjalistą od maszyn torturujących.
    Dodatkowa moc: Zmiana części ciała w broń (na 4 posty)


Mutanci:

  • Wieczny Mściciel
    Choć od dawna żyje na wolności, nie wybaczył swoim oprawcom krzyw jakie mu wyrządzili. Jest rządny mordu, chce by naukowcy zapłacili za oszpecenie go i odebranie mu zwykłego życia. Często wpada w furię, rozwalając wszystko w zasięgu swojego wzroku.
    Dodatkowa moc: Zakłócanie mocy przeciwnika (na 3 posty)

  • Żyjący Wspomnieniami
    Pogrążony w rozpaczy, żyjący przeszłością mutant, który nawet porzucił już nadzieję na zemstę. Woli odizolować się od wojny, pomagając od czasu do czasu organizacjom buntowników, a także namawiając innych jego pokroju do współpracy.
    Dodatkowa moc: Magnetokineza - umiejętność kontroli nad siłami magnetyzmu i metalami (na 3 posty, 2 posty przerwy)

  • Opętany Ludożerca
    Zło wcielone, pracujące dla Naukowców i Wojska. Mało zostało w nim człowieka, stał się bardziej maszyną do zabijania. Jego ulubiona metoda tortur to powolne zjadanie przeciwników. To okrutny, nieznający litości potwór.
    Dodatkowa moc: Wywoływanie strachu (na 4 posty)

  • Uosobienie Dobra
    Łagodna dusza, chcąca niczego więcej, jak tylko pokoju na świecie. Nie zważa na to, jak okrutnie potraktowany został przez naukowców czy wojsko, dla niego wszyscy mają szansę zmienić się na lepsze. Poświeciłby życie, by pomóc buntownikom zaprzestać eksperymentów na ludziach, nie używając jednak żadnych krwawych metod.
    Dodatkowa moc: Natychmiastowa regeneracja ciała (2 posty przerwy po jednorazowym użyciu)

  • Karmazynowy Ochroniarz
    Za cel obrał on sobie ochronę wszystkich ludzi, i tych wtajemniczonych i tych z organizacji. Zwykle pełni rolę służącego, jednak określenie "ochroniarz" bardziej do niego pasuje. Jest najlepszym mutantem z jakim można podpisać kontrakt.
    Dodatkowa moc: Pancerz ochronny (na 4 posty)

  • Biały Kruk
    Rzadki, niemalże niespotykany mutant. Stworzony jeszcze za czasów, kiedy eksperymenty na ludziach dopiero nabierały znaczenia, już nawet nie pamięta jak to jest być zwykłym człowiekiem. Jest cennym znaleziskiem nie tylko dla wojska, ale też dla Noctis czy Shindy.
    Dodatkowa moc: Manipulowanie czasem, spowalnianie go, przyśpieszanie itp.(na 4 posty, 3 przerwy)


Neutralni:
Wtajemniczeni:

  • Trujący Bluszcz
    Zdrajca ludzkości, pracujący z Naukowcami. Jest ich szpiegiem, udającym zwykłego obywatela, namawiającego niewtajemniczonych do walki wraz z Instytutem. Jego marzeniem jest dostać swoje własne, nadnaturalne moce , by walczyć przeciwko mutantom.
    Dodatkowa broń: Buzdygan

  • Cichociemny Informator
    Pracujący dla Shindy bądź Noctis szpieg, udający normalnego obywatela. Wie o mutantach i eksperymentach na ludziach, a raczej nie zanosi się by chciał zostać jednym z nich. Dostarcza cenne informacje na temat działań Instytutu.
    Dodatkowa broń: Rewolwer

  • Poskramiacz Potworów
    Zwykle działa solo, nie stoi po żadnej ze stron. Po prostu jego celem jest zniszczyć wszystkie mutanty, jakie wałęsają się po tym niegdyś pięknym mieście. Mimi tego, że jest zwykłym człowiekiem, potrafi dać popalić i Instytutowi i organizacjom.
    Dodatkowa broń: Miotacz ognia

    Podstępny Manipulator
    Ten tu specjalizuje się w graniu na nerwach... dosłownie wszystkim w mieście. Chcąc przekonać się, kto jest w stanie zaoferować mu więcej, męczy i dręczy i naukowców i wojsko a nawet Shindę i Noctis. Rzadko wybiera którąkolwiek ze stron, wybierając tych, którzy wygrywają.
    Dodatkowa broń: Arbalet

  • Zaczarowana Marionetka
    Obywatel zachowujący się niczym lalka, na którą Instytut rzucił urok. Nie jest to do końca prawda, w końcu naukowcy w magię nie wierzą, ale sprytnie wmontowane w głowę ofiary chipy robią swoje. Postępując często wbrew swojej woli, wnika do organizacji jako zwykły członek by rozpracowywać grupę od środka.
    Dodatkowa broń: Wakizashi - krótki japoński miecz jednosieczny


Niewtajemniczeni:

  • Zabójcza Heroina
    Człowiek na tyle warty uwagi, że wszyscy inni zachowują się przy nim, niczym przy narkotyku. Wszystko w nim jest idealne. Naukowcy pragną choć na chwilę zaciągnąć go do laboratorium, Noctis i Shinda gotowi są o niego walczyć a Mutanci... cóż, jak to oni, każdy jest inny. Ten człowiek to istny skarb.
    Dodatkowa broń: Zestaw sztyletów

  • Zwykły Obywatel
    Czyli przeciętne, niewyróżniające się szare myszki, zamieszkujące miasto. Choć niewtajemniczeni, to właśnie oni są najbardziej narażeni na ataki.
    Dodatkowa broń: Pistolet



I n n e:

    Każdy z graczy będzie mógł wybrać sobie własną, oryginalną rangę, której nie trzeba opisywać. Jeśli jednak żadna z podanych tu rang po prostu nie przypadnie ci do gustu, zawsze możesz wymyślić swoją własną, opisać ją w Karcie Postaci... i gotowe!

 
Powrót do góry Go down
https://helvede.forumpl.net
 
Dostępne rangi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Dostępne grupy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: STRONA TYTUŁOWA :: Encyklopedia-
Skocz do: